loading...
ایستگاه
احسان بازدید : 46 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


انسان به سه بوسه تکمیل میشود ،

بوسه ی مادر که باآن پا به عرصه ی خاکی میگذاری ،

بوسه ی عشق که یکعمر با آن زندگی میکنی ،

بوسه ی خاک که با آنپا به عرصه ی ابدیت میگذاری

***********************************

بوسه یعنی لذتدلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی ،

بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظهای با دلبری تنها شدن ،

بوسه آتش می زند بر جسم و جان ،

بوسه یعنی عشق من با من بمان

*************************************

کاش میشد

بوسه ها را قاب کرد

مثل نامه سوی هم پرتاب کرد

کاش میشد عشق را تقسیم کرد

مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد .

************************************



گفتی که می بوسم تورا ، گفتی تمنا می کنم ، گفتی اگر بیند کسی ، گفتم که حاشا می کنم

گفتی اگر از پای خودزنجیر عشقت وا کنم ، گفتم ز تو دیوانه تر دانی که پیدا می کن

 

***********************************

 

 

شبی پر کناز بوسه ها ساغرم

به نرمی بیا همچوجان در برم

تنم را بسوزان درآغوش خوش

که فردا نیابندخاکسترم

برچسب ها اس ام اس 2 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 636
  • بازدید کلی : 28,857
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ دانلود بازی کامپیوتر PC روز بخیر شب بخیر