loading...
ایستگاه
حسام بازدید : 63 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

 

به هزار اميد از خانمم می پرسم

از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟

برگشته ميگه:

قيافه و هيکل که نداری

بچه مايه دارم که نبودی

اخلاقتم که گند دماغه

به جز خودت چيزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزيز دلم !

*******

 

يکی از دوستام توی دانشگاه عاشق يه دختره شده بود که کاپشن آبی ميپوشيد...

هوا گرم شده بود دختره بعد از عيد اون کاپشنو ديگه نپوشيد

دوستم گمش کرد!!!

*******

 

يه خانوم همسايه داريم که هر وقت ميخواد پارک دوبل کنه

من با نيم کيلو تخمه ميشينم تو تراس نيگاش ميکنم ...

اصن يه وضعیه هااااااااا

********

به عشق در نگاه اول اعتقاد داری ؟ يا دوباره از جلوت رد شم ؟

 

********

ای همه وجود من

ای کسی که پا گذاشتی رو قلب من

ای کسی که درو بستی به روی من درو باز کن دستم مونده لای در

 

********

يکی از سوالاتی که ذهن منو درگير کرده

اينه که اين آتشنشان های محترم ،

چرا همون طبقه ی اول نمی شينن

که وقتی ميخوان برن ماموريت مجبور نشن

از اون ميله ها سر بخورن بيان پايين؟!

 

*******

گرگه در خونه بزبزقندی رو ميزنه ؟

شنگول ميگه : کيه ؟

گرگه ميگه : منم آقا گرگه

شنگول و منگول و حبه انگور تحت تاثير صداقتش قرار ميگيرن و درو باز ميکنن

********

 

ميگن واسه کسی بمير که برات تب کنه ،

الان يه نمه تب دارم ، برنامت چيه ؟

 

*********

اگه کنترلت رو از دست دادی ، هيچ نگران نباش ، برو يکی ديگه بخر !

*********

 

دو تا جمله خفن دارم نه حسين پناهی گردن ميگيره

نه دکتر شريعتی! 
موندم چيکارش بکنم‏؟؟؟؟؟؟‏

*********

 

عزيزم چته؟ سردته؟ ميخوای بيای بغلم؟ 
. .. . .. .
 مکالمه ديشب منو بالشم

 

*********

اصفهونیه

صبح بيدارميشه مى بينه زنش مرده دادميزنه

به دخترش ميگه:اکرم ننه ات مرده اندازه دو نفر چاى دم کن !

*********

 

ديشب دفترچه قسطامو ورق ميزدم تمومی نداره ...

تا آخر عمر بدهکار

***********

 

زنها دو وقت گريه می کنن : ۱ – وقتی فريب می خورن !2  – وقتی می خوان فريب بدن!!

***********

 

چو هرگز نيابی نشانی ز شوی

ز گهواره تا گور دانش بجوی.

ستاد تشويق دختران به درس خواندن !

 

*************

اگه يه روز صبح خيلی خوشحال از خواب بلند شدی و ديدی

نه غمی ، نه زنی ، نه بدهی ،نه دردی !

بدون ديشب تو خواب مردی !

روحت شاد و يادت گرامی !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 580
  • بازدید کلی : 28,801
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ دانلود بازی کامپیوتر PC روز بخیر شب بخیر